RETUR & BYTTE
Du kan bytte, returnere og reklamere varer i alle våre fysiske Vero Moda-butikker. Du finner en oversikt over butikkene våre her.
Ønsker du å sende varen i retur, ber vi deg ta kontakt med oss på:
E-post: vmnor89656@bestseller.com
OBS! Har du handlet via Klarna, må varen sendes i retur til oss og kan ikke returneres i butikk.
Koster det noe å returnere varer?
Ja. Ved retur via post trekkes en returfrakt på 59 kr.
Du betaler kun for varene du beholder, samt ordinær frakt og returportoen på 59 kr.
Dersom vi har sendt feil vare, eller varen er defekt, dekker vi selvfølgelig returportoen.
Ønsker du å sende varen i retur, ber vi deg ta kontakt med oss på:
E-post: vmnor89656@bestseller.com
Når du sender varen tilbake, er det viktig at du legger ved ordrebekreftelse, og merker utsiden av pakken tydelig med avsender (husk å krysse over avsenderadressen på originalemballasjen hvis du bruker den).
ANGRERETT
I henhold til angrerettloven må varen være returnert til oss innen 30 dager fra du mottok den. Varen må være i samme stand som ved mottak – ubrukt og med alle lapper på.
Du er selv ansvarlig for returporto, samt for at varen faktisk kommer frem til oss. Vi anbefaler derfor at du sender pakken med sporing.
Ved godkjent retur refunderes pengene innen 14 dager etter at vi har mottatt varen.
OBS! Har du handlet via Klarna, må returen sendes tilbake til oss og kan ikke leveres i butikk.
REKLAMASJON
I henhold til forbrukerkjøpsloven må mangler meldes fra innen rimelig tid etter at de oppdages.
Ved reklamasjon ber vi deg kontakte oss på e-post med følgende:
-Beskrivelse av feilen
-Bilde av varen
-Ordrebekreftelse
Har du flere spørsmål om retur eller reklamasjon? Ikke nøl med å ta kontakt – vi hjelper deg gjerne!
